Life of a Gal

Please do NOT Take anything from this site and use for your own purposes

Sunday, April 09, 2006

Gaagaag

Shit....How time flies man...Especially when you are having fun playing the latest game,SUIKODEN V!!!!!!!It is GOOD dude~!!Hahaha...Better than the previous two...I mean Suikoden III changed the graphics while Suikoden IV story was boring~I hated it!!

Well...I think I am seriously slacking off..Hahaha...Three more weeks to Mid Year Examination and I still don know what the heck I am studying in school...Double shit...The past few days had been tiring with preparation for Homecoming Day and CCA...

Speaking of CCA,last Friday,we had our Uniform Group Competition...That was damn good man...Especially when SJAB came in..You can obviously see their footdrill was the BEST!!And there was a performance put up by the NCC boys from Deyi Secondary School...They were so good,better than our NCC I say..Hahah...No offense guys..

Yesterday was our Sports Day...I had public duty...It was very boring..I nearly fell asleep...The exciting part was only the Teachers VS Parents event..That really perked me up!!Mr Singh & Mr Yam~You guys ROCKZ!!! ^__^

See Ya Slackerz & Loserz!!!

PS:Homecoming Day is this Saturday....Tired.............. -__-

Haruskah

Di kala kau mencari cinta
Aku memberi...
tetapi tak pernah ku rasakan
Di kala aku dilamun cinta dengan dirimu
Mengapa kau jauh dariku

Tiada cinta di dalam dirimu
Biarpun kau kata kau cinta padaku
Tidak kau rasa getaran ini
Tiada cinta lain sehebat cintaku

Haruskah aku menanti cinta ini
Kerna kau masih tak mengerti hatiku
Tak perlu kuucap 'Baby I love you so'
Kerna cinta darimu tak sehebat cintaku

Haruskah aku menahan perasaan
Tak sanggup kau bermain di fikiranku
Tak perlu kuucap apa diimpikan
Jadikan pengalaman cinta kita berdua

Setelah semuanya berlalu....
hatiku sepiAkan kusimpan cintaku ini
Di kala engkau pergi dari ku
Aku tersendiri.... mengapa engkau begitu
Tiada cinta di dalam dirimu
Biarpun kau kata 'Baby I love you'
Tiada cinta getaran ini
Tiada cinta lain sehebat cintaku

Haruskah aku menanti cinta ini
Kerna kau masih tak mengerti hatiku
Tak perlu kuucap 'Baby I love you so'
Kerna cinta darimu tak sehebat cintaku

Haruskah aku menahan perasaan
Tak sanggup kau bermain di fikiranku
Lupakan semua apa diimpikan
Jadikan pengalaman cinta kita berdua
Haruskah aku menanti cinta ini
Kerna kau masih tak mengerti hatiku
Baby I love you

Haruskah aku menanti cinta ini
Kerna kau masih tak mengerti hatiku
Tak perlu kuucap 'Baby I love you so'
Kerna cinta darimu tak sehebat cintaku
Haruskah aku menahan perasaan
Tak sanggup kau bermain di fikiranku
Tak perlu kuucap 'Baby I love you so'
Kerna cinta darimu tak sehebat cintaku

Haruskah aku menanti cinta ini
Kerna kau masih tak mengerti hatiku
Tak perlu kuucap 'Baby I love you so'
Jadikan pengalaman cinta kita berdua.... ooohhh
Haruskah aku menanti cinta darimu
Haruskah....