Life of a Gal

Please do NOT Take anything from this site and use for your own purposes

Sunday, April 19, 2009

I Believe Myself - Ft Island

かいさつを くぐった きみの せなか
ゆうやけの ホームに のまれでく
てを ふることもなく ふりかえらない
わかっているよ ぼくも ふりかないから

きれいな もの だけじゃない
せかいを むねに きざみ
ちかうみちを すすみ またで あうたの

こーロス

おもいでは はなやかに
ぼくらのせつなさをかくすけど
そこに あたらしい ドアは さがせない
おもいでの その さきは
ぼくらの あたらしい ひびが もつ
きのうと あすを つなげる きょう
あるいていこう I Believe Myself


あさもやに ゆれてる いつおのまち
いごこちの よかった っこを でよう
こころ ひとつで いいんだ なにも もたない
だいじょうぶさ しんぱいならい らないから

たみから げないて
かなしみも うけとめて
いつか きみと そんな はなしもしよう

コーロス

おもいでは きらめいて
のくらの いくさきを しめすけど
それじゃ ぼくなりの みらいえ すすめない
おもいでの その さきで
ぼくらは じゆうな とりのように
はばたいては とびたてるんだ
おそれないよ I Believe Myself


それぞれの みらい
いつか ほこれる ゆうに
じぶん だけの そらに てをの ばそう


コーロス

おもいでは はなやかに
ぼくらの せつなさを かくすけど
そこに あたらしい ドアは さがせない
おもいでの その さきは
ぼくらの あたらしい ひびが もつ
きのうと あすを つがげる きょう
あるいていこう I Believe Myself

I Believe Myself...




ahhhh..finally finished typing the lyrics...hahaha...this is wat u call ppl with nothing to do.. >.>
ive sort of made up my mind..

the next goal after i complete my sch

i wanna get cert for japanese language..
still thinking of wat i wan to do in the future and somehow the jobs of taking care of animals is calling me..=.=

yah yah i know it got nothing to do with what i studied but who cares...i wan a job i will enjoe rather than working for how many years and i find myself hating it..


bahhhh...


i'll think abt his some other day


~Huda